Zavese DA ali NE?

Vseprevečkrat se s tem vprašanjem srečujem, ko pride potencialna stranka v moj salon.Vseprevečkrat slišim vzroke za nakup zaves, ki jih kot oblikovalka najraje ne bi nikoli slišala. Sosedi me gledajo, moti me ulična svetilka. Ljubi bog, saj zaves ne kupujemo zato, da se za njimi skrivamo. Za ta namen je dovolj obiskati prodajalca žaluzij ali polken. Ne, to ni namen tekstilnega urejanja. Strinjam se, da morajo imeti zavese tudi svojo uporabno vrednost vendar smatram, da ta vsekakor ne sme izpodriniti višjega poslanstva, ki ga ti materiali vnašajo v naša bivališča. 
Moj pristop k stranki se začne od "znotraj". Poskusimo celovito pogledati prostor, opremo, ki je v njem, kakšen je namen prostora, koliko časa se zadržujemo v njem, kdo vse pride v ta prostor, kaj bi radi s tekstilno prenovo dosegli. Navadno kaj hitro najdemo skupne točke, ki nam predstavljajo izhodišče za nadalnje iskanje primernih materialov in dizajna.
Navadno začnem z načinom izdelave zaves. Odvisno od zahtev same stavbe, prostora in obstoječe opreme se lahko odločamo med številnimi vrstami izvedbe željene okenske dekoracije. Ne bi na dolgo razglabljala o teh načinih, zato vam naj samo na kratko pokažem nekatere izvedenke:

gubani rolo z vmesnimi ojačitvami
dekorativne zavese s privezi
komb. lahke in težke dekor zavese
S tem, ko izberemo način izdelave smo opravili pomemben korak k sami izbiri materialov in barvnih kombinacij. 
Sledi barvno načrtovanje in uskladitev tekstilij z obstoječo opremo. Na tej točki je najpomembnejši čas. Čas, ki si ga mora stranka vzeti za razmislek o predlaganih barvah in vzorcih blaga. Moja praksa je takšna, da stranki prepustim kar največjo možno stopnjo avtonomije, vendar še vedno v okvirih, ki naj zadovoljijo osnovne oblikovalske kriterije. Za ta namen stranki podam paleto vzorčnikov, ki jih pregleda v svojem prostoru. Vsak prostor namreč išče svojo barvo. Rdeča, ki jo stranka vidi v našem salonu ni enaka tisti, ki jo bo videla v svoji dnevni sobi. Ničkolikokrat se mi zgodi, da se moram potruditi najti res specifični odtenek barve. 
Potem so tu še karnise in ostala oprema, ki sodi k zavesam, in montaža  o kateri sedaj ne bi nadolgo razpredala. 
Moja zgodba je takšna: Stranka, ki vstopi v  moj Salon zaves INTERIERING d.o.o.spozna, da so zavese, tapetniški in drugi tekstilni izdelki pommeben dejavnik celovite notranje opreme prostora katero tudi zaključujejo. Velikokrat se mi dogaja, da arhitekti, ki prevzamejo načrtovanje notranje opreme, na zavese radi pozabijo. Ne bi razglabljala zakaj je temu tako, verjetno se jim tudi ne da ukvarjati s "cunjicami" in stranko prepričujejo o nepotrebnosti zaves ipd. Zakaj: ravno zaradi dejstva, ker je potrebno te "cunjice" skrbno izbrati. To pa seveda zahteva specifično znanje izdelave zaves in čas, ki je potreben, da bo izbor takšen kot si ga želimo. 
In ravno takšno uslugo vam nudim in prepričana sem, da se boste na koncu procesa  nabave zaves sigurno strinjali z menoj, da nam tekstilije v prostor prinesejo novo kvaliteto in radost bivanja.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

ODLOČITEV JE VAŠA: Tapecirati ali uporabiti Univerzalno Elastično Pregrinjalo